söndag 13 oktober 2013

Mitt senaste objekt.

Jag har varit väldigt dålig på att blogga under en lång tid, jag hoppas att jag skall bli bättre på detta.
Vi har mycket att tala om så här kommer lite som pågår hos mig.

Kurs med Mikael i Vänersborg har börjat, det är lika roligt som vanligt.

Lördag den 5-6 oktober så var jag hos Christina Hedlund i Seglora på Tyg och idebutiken
Det var en helt fantastisk kurs....
Så kallar Christina så kommer jag.

Den 19 okt skall jag till Borås och lära mig en enkel Nesse, men jag tror inte den kommer att bli så enkel.

Den lilla nåldynan är sydd tillsammans men Åsa Holmer efter mallar och den är så rolig att sy så jag har sytt några stycken.
Nu håller jag på med en väggkvilt i samma teknik.

Många hälsningar Inger Vi hörs snart igen.



2 kommentarer:

  1. Jag tycker att det är en söt liten nåldyna som Du sytt och visar oss.

    Dollandesign

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja den var jätterolig att sy, jag har sytt några stycken.

      Radera